Умови повернення товару
Первинну перевірку товару, необхідно здійснювати при отриманні товару в кур'єрській службі, якщо ви виявили, що товар пошкоджений, упаковка розкрита і товару не вистачає, або не той товар, який ви замовляли, заповніть акт в кур'єрській службі, і поверніть нам товар. Якщо ви забрали товар без перевірки, а потім виявили, що товар розбитий або коробка не герметична, а товару не вистачає, претензії не приймаються.
Гарантія на товар
Ми даємо гарантію тільки на заводський брак / дефект. При виявленні шлюбу, потрібно зв'язатися з менеджером і відправити товар найближчим часом. Транспортні витрати на доставку шлюбу в обидві сторони оплачує клієнт. Бракований товар віддається в сервісний центр на ремонт, а після надсилається клієнту. Якщо відремонтувати неможливо - клієнту висилається новий товар, а в разі його відсутності - повертаються гроші, рівні вартості товару на момент покупки. У разі, якщо шлюб не підтверджений або поломка викликана причинами, що не підпадають під гарантію, клієнту повертається товар.
Гарантійне обслуговування надається при виконанні наступних умов
- Надання видаткової накладної або її копію (або вказати № накладної та дати придбання).
- Вказати причину здачі в ремонт (дефект).
Не береться товар в неповній комплектації, в нерідний упаковці, в рідній, але пошкодженої або обклеєна скотчем упаковці. Товар повинен бути в такому вигляді і в такій комплектації, як при первинному отриманні Вами !!! В інших випадках товар може прийматися тільки в платний ремонт.
У разі виявлення таких несправностей в гарантійному ремонті буде відмовлено:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів, наявність на виробі тріщин, сколів, глибоких подряпин);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
- ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару, якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Обмін або повернення товару
Покупець має право повернути або обміняти на інший товар протягом 14 днів після отримання товару. Обмін товару проводиться, якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ.
Якщо на момент обміну (повернення) аналогічного товару немає у продажу, можливо:
- Придбати будь-який інший товар, що є в наявності.
- Здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
- Провести повернення грошей в розмірі вартості повернутого товару.
Якщо у Вас виникли питання, Ви завжди можете зв'язатися з нами через розділ сайту Контакти.